Aj aj aj aaaaaaj vad ont det gjorde!!!


Japp det gjorde det, vi vaxade ögonbrynen igår hhahaha aaaaaj fysatan säger jag bara!! Men fint blev det minsann ;)

Jag är ju lite klen vad det gäller smärta, eller rättare sagt jag är klen innan. Sen när smärtan väl är där är jag rätt okej. Men Jag klämde nog sönder Mikas hand igår, tur att hon har två ;)

livrädd innan

Mörkade även till mitt hår igår. Tänkte göra det brunt först men blev inte så, är fortfarande blond bara mörkare blond med bruna slinogor i. Helnöjd blev jag, har dock ingen bild på det än.. Kanske kommer nångång i framtiden ;)
Älskade frisören jag va till, vi pratade om allt möjligt.. Hennes kommentar va du kom in som en svensk tjej men lämnade som en jerseygirl med hårfärgen :)

Sen på kvällen va Mika, Anne & Angie här och vi lagade middag tillsammans. Yummmmmmie!! :)




Jag följe med Mika hem sen och sov där. Hennes familj är också borta och hon är väldigt räd för att sova själv så då får man ju ställa upp för laget lixo ;) Ställde klockan så jag kunde gå hem till min älskae hund på morgonen och fysatan va trött jag va, så trött så jag faktiskt knatade hem i min pyjamas HAHA då står inte allt rätt till. Måste ändå gå två gator vid en rätt stor väg, 6 minuter rättare sagt. 
Hem och åt frukost, yoghurt med färska blåbär i, e blåbärsmuffins och lite apelsinjuice sen va jag taggad för den här dagen, eller?? Neeeeej, skulle ha Bryan och va så sjukt omotiverad. Så jag tog fram mina finaste träningskläder jag äger (läs rosa saker) för att det skulle kännas lite bättre. Gjorde en fin fläta i luggen för att tagga till Hjälpte inte det heller men snörade på mig mina skor, även dom har rosa på sig :) Gick min uppvärmningspromend på 20 min. Kom dit då var min favvoperson i omklädningsrummet. Haha jag är så elak, men hon är inte den smalaste personen direkt, och har jämt helt slimmade kläder och STINKER!!! man kan inte andas när man är nära :p
Men iaf, jag och Bryan började träna och idag kan nog ha vart det roligaste träningspasset jag nånsin har haft. Vi gjorde lite nya roliga saker, och han hade ingen efter mig så vi hade ingen direkt tidspress. Vi flummade runt en massa, men att skratta är också bra för magmusklerna ;) Men armarna fick sig en rejäl omgång idag. Och så skönt att se när han ökar på vikterna på allt man gör men ändå så orkar man :)


Måste även på begäran (från Erika) visa påskträdet som jag dekorerade. Trodde min mamma skämtade först när hon bad mig dekorera det.Fick en bild i huvudet då på ett träd stor som en julgran. Och jag har ju inte direkt tålamod för sånna saker. Men såhär fint blev det iaf ;)




Nu ska jag duscha, känner mig yuckiepuckie just nu. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0