Tuesday


Hej från ett väldigt förkylt usa. Får ta tillbaka att jag aldrig blev sjuk har galet ont i halsen, kan knappt svälja och är igentäppt. ´Komiskt egentligen. Alison och jag kände oss hängiga samma dar förra veckan så försvann allt. Så vakna båda och mådde dåligt idag igen, vi har nog samma sak ;)

Igår kväll va vi iaf på Coda i Maplewood och hade födelesedagsmiddag för Lina. Mycket trevligt va det, såg Alisons date där så när jag sa det till henne på morgonen vart jag utfrågad. Är lite som hennes personliga dektektiv :p

Lina, Lara & Ashmikawhite chocolate cheese cake

Var även och tog bort mina nagelförlägningar idag. Bröt en halv nagel i förrgår och tappade en till idag så var tvungen att gå dit. Så bestämde mig för att ta bort dom helt ett tag. Kommer nog åka dit igen innan jag åker hem :) Så såhär ser dom ut nu före (några veckor sen) och efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0