YoYoyooo, Erika här!

Hej säger hästen, haha! (Bara carro som fattar)

Carro orkade inte blogga idag, så jag fick äran att berätta lite...

Först så tackar hon för alla gratulationer!
Jag å Therese skickade ett jätte fint födelsedagskort (kommer inte ihåg motivet), med två trisslotter i. Tydligen så va det 75 kr i vinst på ena, blir Carro som bjuder den helgen hon kommer hem! ;)
Hjälpte ju även våran älskade JimmyBananKartong så att han fick välja ett kort som han fick skicka, han valde ett där det stog nått i stil med... Ha ha ha om du hade varit en katt så hade du varit hundraelvatolv år! Grattis!! Klockrent kort!! För om jag ska vara ärlig så räknar ju Carro nästan så ;)



I morse när Carro va ute med hunden så fick hon ragg :D
Gled upp en afroamerikans kille i en bil brevid carro å började fråga henne om hunden, vilket hon inte kunde svara på.. Djurvännen har noll koll på djur :/ Sen så frågade killen vart Carro kom ifrån å hon svara Sverige å (här började bilderna i mitt huvud, nått jag å Carro brukar få) han blev helt till sig å ville smaka på Carro för att svenska tjejer ska tydligen smaka Delicious! Det ni svenka killar, visste ni det?? Sen hade Carro ökat takten å knatat på i vädigt bra fart!

Carro har börjat som alla fjortisar med förkortningar när vi pratar på msn... idag skrev hon - brukar bli en lmao när jag läser din blogg - EN VADDÅ?? Jag fattade noll, men det va tydligen "Laughing My Ass Off". Borde jag ju ha förstått ;)

Tänkte bjuda på några fina bilder på oss två..



OBS!! Ses på egen risk ;)




Visste ni att Carro tror att Åland tillhör Sverige?? Dom har ju Tv4 där så varför inte, haha!

Later! kika in hos mig http://Erikkabejb.blogg.se

Joo höll på att glömma!! SAKNAR DIG MASSOR!! Ses på Arlanda snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0