Godmorgon - såhär bor jag!


Rolig syn när jag vaknade idag, det har snöat hela natten och gör fortfarande det!! Igår var det soligt och skönt, man kunde tillome gå med jackan uppknäppt på eftermiddan.. så det har legat runt 10-15 grader, så med sol och när det inte blåste var det riktigt skönt! :)

Har inte hänt så mycket sen igårkväll så tänkte visa lite bilder på hur jag bor, dom är inte så bra för batteriet höll på å dö så jag sprang omkring. Bild utanför huset kommer senare för det össnöar ute!

Först är det mitt sovrum, med Zipper (katten) i sängen


Sen är det min toalett (själv toaletten gömmer sig bakom handfatet)


Såhär ser det ut om jag kollar ner vid trappen, där vill man inte ramla! ;)


gästrummet som ligger på min våning


Från mittenvåningen blir det inga bilder där har familjen sina sovrum/toaletter och så. Jag passerar bara där för att ta mig upp till min våning :)

Sen har vi nedervåningen, först hallen som har den stora ingången



hallen och matrummet om man står i vardagsrummet


vardagsrummet



köket




Sen har vi ju då alla dessa djur, Zipper låg i sängen. Sen har vi hunden Casey


Gerbail tror jag det här heter (?) den gömmer sig iaf där inne


och sen har vi grodorna som ingen vill ha, varför har man dom då för??


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med bilder så vi ser hur du bor :D

2011-02-21 @ 16:58:58
Postat av: Jossan S

Va roligt med bilder! Och vilket jäkla hus de verkar bo i... Känns lite skumt att ha grodor som husdjur, det är typ som att ha vandrande pinnar... Vad ska man göra med dem liksom??;)

2011-02-21 @ 20:49:15
Postat av: Erika

Finns det ingen hiss???

Kul om man är längst ner å har glömt nått på rummet :/

Skönt med gästrum, då vet jag vart jag får sova om jag kommer å hälsar på :P

2011-02-21 @ 21:32:33
URL: http://erikkabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0