Hey blondie!!


New York va mucho fun! men fötterna fick känna att dom fanns, knatade på rätt bra! :)
Blev lite shopping såklart, kändes rätt omöjligt att gå in på forever21 med så många våningar och inte hitta nånting alls...:p
Köpte mig även en kamera av en väldigt trevlig herre. Han förklarade allt så fint, så sa jag att jag ville ha självutlösare på kameran me. Då tyckte han jag va lite dum för det hade alla kameror. Men inte den jag har nu sa jag, åå hade den me så kolla han på den. Tror inte ens det tog fem sek så hade han satt på den, men kuuuul att jag har gått i fyra år å trott att jag inte har de! :p
Blev iaf en blå kamera den här gången, som jag kan tappa och leka i vattnet med. En klumsedunskamera helt enkelt, kan inte förstå varför alla tycker att jag ska ha en sån?! ;) menar jag har ju aldrig lagt nån kamera i en väska full me cider i några timmar, lagt den i en väska me vatten & sand i, tappat den miljarders gånger i olika saker, min senaste har ju lixom inte böjat läcka olja för att jag får slå den i ett bord ibland för att den ska starta, den har inte rullat runt i sand.. Den har inte vart med om mycket den inte ;D

Empire State building
Schysst dubbelparkering :)


Tåget hem va rätt fullt, så han vi satte oss vid på tåget blev rätt irriterad över att behöva flytta på sig, sen hörde han att vi prata ett annat språk och då jävlar blev han intresserad. Hade en massa frågor och brukade tydligen va i Stockholm ofta så han drog upp en öl och började prata han. Rätt komiskt med, vi gick förbi en massa vagnar, tillslut går vi bara på en och sätter oss. Då har vi satt oss på samma rad som Madelejnus värdmamma och unge. Så fick träffa dom me, även om ungen va lite blyg för mig men jag kan se rätt läskig ut :)
Sen gick vi hem hit, la oss på soffan och båda höll på att somna. Sociala varelser ;)


Inatt ville jag åka hem, då var det riktigt tungt. Kunde inte sova så låg bara och tänkte, ville åka ut till flygplatsen kändes det som.. Måste bli bättre, för såhär kan jag inte känna i tre månader



Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan vara lugn, det kommer gå över! :) Så fort du får in lite rutin och kommer in i livet over there kommer det flyta på och vips har tre månader kommit och gått! :)

Tro mig, efter usa och korea så kan jag lova att det kommer gå över. Ge det en chans! :)

2011-02-25 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0