Jersey Gardens


Åh herregud vad vi va vilse idag!! Skulle åka till Jersey Gardens så vi kollade upp vägbeskrivningen på google, skrev av och åkte. Gick jättebra, lite läskigt för man åker igenom dom lite sämre delarna. Vilket betyder åker man där på kvällen kör även om det är rött om du inte vill ha en pistol mot rutan typ! åå man ska inte kolla på människorna, utan bara kolla rakt fram för dom kan tigga genom rutan annars..
Men vi klarade oss utan en skråma, men hem.. Jaaa ska man åka nånstans dit man inte hittar kanske man ska kolla upp beskrivningen hem me???? första biten gick bra för då kände vi igen oss sen va vi helt lost! åkte runt runt å ville ju inte stanna heller pga området. Tillslut såg vi ett apotek och tänkte där bordet det va bra. Gick runt där dom första visste inte vart South Orange va, sen tillslut va de en som visste så han förklarade. Tror inte vi åkte rätt enligt hans beskrivning, skulle ta 20 min å man skulle ut på motorvägen. Vi kom inte till motorvägen, svängde av nånstans å va hemma på 15, hääärligt!!
Blev en massa shopping, skulle köpa polo piké till Niklas, ärligt är det nån som vill att jag ska köpa så säg till, eftersom det kommer från usa är det sjukt billigt, 19.99 styck, men köper man två så blir ena på halv priset. Så han fick 6 stycken för 90 dollar, inte illa!! Finns i en massa färger och med olika färger och storlekarp å hästarna.
Köpte två till mig själv me :)
Sen en massa på forever21 me, och en sjukt cool sak till naglarna. Det är som plattor med mönster, så lägger man lite nagellack på, skrapar bort å tar en stämpel, sen trycker man de på nageln. Torkar direkt och vart sjukt snyggt!! ;D

Har hittat min last här, dom har pringles med ostsmak, kommer inte sluta bra!!
Så det jag skulle behöva bli anmäld till lagom tills jag kommer hem är, lyxfällan, sveriges värsta bilförare & du blir vad du äter.. okej?


Avslutar med en väldigt söt länk på mina två små ♥an :) 

http://www.youtube.com/watch?v=sf35VjtsUAg



Kommentarer
Postat av: Er

2011-02-27 @ 13:30:36
Postat av: Erika

2<2?? dom va ju 3?? Nu fattar jag ingenting är dom tvillingar ;)

2011-02-27 @ 13:31:44
URL: http://erikkabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0