The Eagle


Japp ikväll blev det bio för mig och Madelejnus, The Eagle såg vi och shit vad bra, SE DEN!! Tror iofs att en viss Channing Tatum gjorde den mer sevänlig ;) Jag skulle kunna va au pair till han me faktiskt, for free! 
Iaf vi kom till bion köpte biljetter lysnade inte på vad dom sa utan svarade bara, gick några steg och visste inte vart vi skulle vilket dom hade sagt till oss. Så va bara att vända om och skämmas lite :p
In i biosalongen (här vill man ju va lite i tid eftersom dom inte har numrerat) och det var heeeel tomt, vi va själva mohaha! sen efter ett tag när filmen hade börjat kom det in två till. Så det var bara att snöra av sig skorna och göra det bekvämt för sig, dvs ta upp flera stolar.. Dom har ju sköna vickfotöljer här, när viga jag skulle resa på mig löft jag upp benen för att få bort dom från andra sätet. Då var det som att va me i en film, la tyngden lite långt bak så benen upp i luften och stolen började vika ihop sig. Det måste vara jag för att lyckas ;)


Sen gick vi iaf till en dinner och åt middag, pannkakor med chokladbitar i och sirap, yummie!
Jag och Katie hade en liten lekstund med Casey när jag kom hem, hunden biter aldrig henne så hon kan göra precis vad som helst, vilket resulterar i att hon retar upp den sen springer den till mig och hoppar och biter. Tack för den lixom! ;)
Har även organiserat lite i min garderob, måste hänga sakerna på varann så hittar inte så bra men mycket bättre så. Hade ju gjort iordning förut men det blir ju problem när man köper en massa nytt, finns inte plats då lixom.



Lägger in en bild på en ring jag köpte igår me, och spana in blommorna på min nagel, måste öva så jag blir grym på att använda det där! ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Skohängaren som händer i din garderob köpte jag i 1 dollars affären 2003, så man kan inte säga att billiga saker inte håller :)

2011-02-28 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0