Trött tjej!


Mm jetlagen sitter i den men ja trottsar! Har vart sovtrött sen åtta, nu är klockan halv elva så gissa vem som biter ihop!! Imorrn får det nog bli en powernap mitt på dan så jag inte blir så extremt trött på kvällen.
Hoppas på lite fint väder imorrn, så jag kan ta en promenad till down town och spana efter vart lite saker finns.
Kommer iaf bli en lugn dag, Madelene jobbar igen så vi kan inte hänga förens hon slutar klockan sex, så blir till att underhålla mig själv :)

Idag har vi iaf vart duktiga, vi tog en promenad med Casey runt tolv. Sen hoppa vi in i bilen och styrde mot Livingston mall. Jag börjar komma in i körandet nu, men det är bra trassligt med atomat. Vill trycka ner kopplingen hela tiden.. I Livingston mall bara rann pengarna ur händerna på mig, förstår inte hur det kunde hända. Jag som aldrig köper nått (?) ;D
Vi spenderade iaf några timmar där tills vi hade gått igenom båda våningarna. Då åkte vi vidare till Target, bra affär det där! ;) Tacos stog på menyn ikväll så vi handlade det som fanns till det där sen skulle vi vidare till mataffären som ligger i samma byggnad. Men det är en affär emellan (alla tre är rätt stora) så för att känna oss lite amerikanska hoppade vi in i bilen och körde lite på parkeringen för att komma närmre mataffären. Verkar ju dumt att gå fram och tillbaka över parkeringen ;) 

Hem hit sen iaf och lagade finfin middag, gjorde mycket så vi kan äta det imorgon me! Sen blev det soffhäng och tvtittande. Vid tio gick Madelene hem och jag larmade på hela huset och smög upp, vet inte om jag tror på det där larmet, lär väl sätta igång och tjuta bara jag rör på mig i sängen inatt...



Kanske slänger upp lite bilder imorrn på vd jg köpte idag, nu ska jag sova!! GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0