Hej hej träningsvärk!!


Hej hopp!
Idag är jag dööööööd, stekt allt!! jag har tränat så jag inte kommer kunna gå imorrn ;)
Började med att jag bara skulle ner och prata lite med Alison imorrse, så fråga hon om jag ville me på en träningsklass hon skulle på, så joinade och herregud vilken jobbig. Det var en blandning av allt, dans, yoga, styrketräning med vikter, boxning, och situps och armhävningar som en fin avslutning.. Tror det va lite balett med i det hela med, och jag är ju smidig som ett kylskåp men det funkade. En timme pressades man, Alison sa innan att jag kunde sätta mig och vila när jag inte orkade för alla i den där gruppen hade kört det där passet rätt länge. Men man kan ju inte va mes så gav allt istället ;) sen gick vi in på gymmet en halvtimme och stretchade ut kroppen, dom har lite anorlunda maskiner på det där gymmmet men det var riktigt skönt. Tror jag fick hela min rygg rätt för satan vad det knakade i den! Känns helt anorlunda numera när jag böjer mig framåt :)
Sen när vi kom hem gick jag ut på en 45 minuters promenad med Casey i regnet, satt jag har ju rört mer på mig idag än vad jag gjorde hela förra året nästan ;)

Sen städade jag barnens rum och bäddade deras sängar, vattnade blommorna som har blivit mitt ansvar haha hon vet inte vad hon gav sig på där. Men tydligen är vi lika dåliga på blommor men hon trodde mer på mig för att mamma kan det där kom hon ihåg ;) Plockade ur diskmaskinen och städade lite i köket. Sen gav vi oss på lekrummet, det är en stor röra! jag började sortera en garderob idag men vi kommer behöva va där mycket innan det är klart!!

Vid tre kom kidsen hem så då var jag själv med dom. Dom år mellis sen spelade jag och Teddy french fries chock, haha det var jättekul. Tror inte jag har växt upp riktigt som gillar sånt :p
Katies stödlärare kom förbi med, och hon sa att hon bor granne med en svensk familj som bara har svenska au pair så hon skulle ge henne mitt nummer :)


Nu är jag ledig för resten idag, wonder what to do... Madelejnus sluta jobba nu!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0