Bara en massa regn!


Fytusan vad det regnade igår! Helt galet inte alls som när man  tycker det regnar mycket hemma. Eller så är det för att det inte rinner bort så snabbt här, för man badade fram typ. Lite överdriv men va nog en 5 cm högt me vatten överallt, å på gatan utanför mig va de forsränning längs me trottoaren. Vi fick oss vattenplaning några gånger när vi va ute och körde me. Visste inte riktigt vad vi skulle göra så bilen styrde av sig självt mot Target, konstig bil..:p
Lite komiskt när vi va där, hade precis kommit in och gick å kollade på skorna så hörde man en röst man kände igen. Då va Ashmika, Anne & Angie framför oss i affären, skoj!
Jag och Ashmika hamnade lite efter varann men shit va kul vi hade. Vi har aldrig riktigt pratat bara hon och jag förut, helt galen är hon! :)

Sen va vi iaf hem hit och kolla lite  på wipeout, det är mycket sjukar än det svenska, skrattar så man får kramp i magen typ :)


Barnen igår med va inga änglar. Först va jag och hämtade Teddy på en klass och Katie hade Juliana här. Men sen när hon hade gått hem och Alison va borta slutade dom helt lyssna på vad jag sa. Känns som en återkommande sak när dom ska till sin pappa. Dom vägrar packa väskorna, äter i slow motion och gör allt dom inte får under tiden för att aldrig bli klara. Sen ger Katie mig mördarblicken varje gång för att jag inte ska följa med dom till deras pappa. Inte mitt fel att dom är skillda! :p
Också måste jag  typ ljuga för pappan me, Alison säger inte att hon dejtar. Så hon har konstiga saker hon gör ibland när han ska komma förbi. Så det är bara att spela med på att hon är ute och springer ärenden eller shoppar när hon inte alls gör de.. Sen fick jag höra igår att det  är tydligen au pairens jobb att godkänna kläderna mamman går ut i hahaha, va modeshow i köket :p


Nu ska jag kliva upp ur sängen, ska till gymmet om en timme, body sculpture står på schemat idag, kommer nog inte kunna lyfta på armana sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0