Bumpy Ride


Herrejisses vad bortskämda dom är här. Mamman i min familj jobbar inte heltid men ändå så har dom mig för hjälp med barnen, en stödlärare som kommer två dagar i veckan och hjälper till med läxorna, en tjej som kommer och tvättar hon ska även bädda sängarna och städa i köket när hon är här. Och sen en som kommer och städar. Dom kan inte ens ställa in i diskmaskinen själva, tycker att en 12åring borde klara det men när inte ens mamman klarar det så kanske hon inte har fått lära sig..:p

Imorrse var det iaf upp vid halvåtta och gick med barnen till bussen sen vidare på promenad med Casey, va väl hemma runt halv nio. Och nu är jag ledig till klockan fem ikväll så ska jag jobba till nio sen. Lite dötid sådär skulle man kunna säga. Funderar på att gå och fixa mina naglar så jag har nått att göra :)


Tycker dom har lite konstiga regler när man kör bil här, kommer klanta till det rejält när jag kommer hem:p

Man får t.ex svänga höger även om det är rött, om det inte står en skylt att man inte får.
Man får inte ha hellyset på om man inte kör helt själv på en skogsväg typ.
Om man har vindrutetorkarna på måste man ha lyset på, det behöver man inte annars.

Sen har dom stora hål i vägarna me så det är bumpy ride när man är ute och kör.
Pappa om du inte har fått nya bilen än kan du inte ändra så det är en automat så kan jag låna den nya en massa så känner jag mig mer bekväm och köra, växlingen kommer va som bortblåst, bara en tanke sådär ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0