Det är inte alltid kul...


...att ha träningsvärk. Tänk er själva, jag kan knappt sätta mig ner när jag ska på toa, skulle nog faktiskt behöva en ståtoa. Att gå ner från min våning till köket för att när man kommer ända ner komma på att väskan är kvar på min säng, behöver inte nämna att det är svårt att gå i trappor va? Att inte kunna sätta sig på huk när man sätter på kopplet, plockar upp bajs och sånt trevligt.. Att inte kunna sträcka armarna rakt ut i luften, vi ska inte ens prata om att lyfta på dom. Att  sätta på sig strumpor/skor är en vetenskap, då måste man ju lyfta på benet, böja på magen och sträcka ut armarna, shajse!
Allt det här jobbiga som ändå samtidigt är så skönt för att man vet att det kommer från nått bra. Vart en vilodag från gymmet idag men det kanske jag inte heller behöver säga?

Nu ska jag spela fotboll, wish me luck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0