Hundaparken


Japp idag blev det att fara till *hundAparken (nöjd Erika?? ;)) Va helt otroligt fint där, är ett naturreservat så inte en massa konstiga saker uppsatt. Finns iaf en väg man kan gå där som går runt och kommer tillbaka till samma ställe. Så jag och Casey knatade iväg i solen. Hade långt koppel så han kunde springa fram och tillbaka som hundar alltid gör. Andra sidan ser ju jämt bättre ut. Måste verkligen åka upp dit nån kväll när detär mörkt. För man sernämligen hela New  York därifrån, riktigt häftigt!! :)


*HundAparken= min första kväll vid Alisons dator så visste inte jag hur man suddar om man skriver fel. Hon har en mac hade aldrig använt det. Och satt och skrev med en övertrött Erika, som höll på att dö av att jag skrev hundaparken, men kunde ju inte sudda bort A. aaa bara kul om man är nån av oss typ som förstår hur tårarna sprutade ;D Det roligaste va ju att det satt en tangent som såg ut som den brukar göra där man suddar. Men stog "delete" på den. Så jag tänkte ju att det var som våran deleteknapp så ville inte trycka på den ifall nått  skulle försvinna. Sen såg jag ju att dom hade den vanliga me, så översatte delete lite snabbt till svenska å sen kunde även jag sudda när jag skrev fel på den datorn ;)


Lite pics från dagens äventyr kommer här, tataaaa!!



Har även vart på gymmet med Madelejnus nu på kvällen. En halvtimme på löpbandet blev det, och promenad hem därifrån. Imorgon 10.30 då jävlar smäller det. Då ska jag träna med personlig tränare, åhh herregud vad jag inte kommer kunna röra mig på torsdag!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0