It was a guy in my kitchen...


Af widerseeeeeen!

Klaga på stavningen om ni vill, jag kommer inte tyskalektioner för de ;)

Va ute på prommenad idag med Casey, höll på å få riktiga kväljningar (ni som inte tycker om bajs, hoppa längre ner kan skriva de här i tjockare text så ni vet när ni ska börja läsa igen ;))
Han satte sig ner och gjorde nummer 2 som vanligt, tyckte det lukta lite mer än vanligt. åå då va han superdålig i magen, kom ut som kräm typ å han gjorde flera högar. Shit va de stank och va äckligt att ta upp, va nog en centimeter från att spy!!! å va tvungen att plocka upp de me för de åkte ju förbi en massa bilar...:/ jag tycker inte om hundar, å ännu mindre om deras BAAAAJS!!!


Kom hem sen iaf, så såg jag att Alison va hemma så satt de en kille me henne i köket och lyssnade på musik. Så började hon presentera oss (jag måste bli bättre på att lyssna).. Åå sa sen känner du igen honom? eller du kanske brukar ha gått å lagt dig då, han är på tv sent på kvällarna. Då va han nån kändis i det här  landet, nått me sport tror jag.. så måste fråga lite fint igen vem han va, kunde ju inte göra de inför honom :p
Jag som va så finklädd dagen till ära med, hade verkligen lyckats matcha ihop kläderna. Svarta leggins, randig tröjja, blommigt hårband och zebrastrumpor till det, helt osminkad dessutom ;)
Va ju några som tyckte ja skulle gå ner å ta kort på han men de kunde ja ju inte göra, komma inålandes då eller bakom köksbänken, sätta på sjlvutlösaren och hoppa fram, njaaaae inte riktigt rätt. Tänkte va sneaky å ta genom fönstret när han skulle gå. Men har inga fönster åt de hållet på min våning så ner till barnens toa röck ur minneskortet ur datorn och pilla i det. Antingen va han snabb ut eller jag seg i trappen, förnär jag hade fått igång kameran å zoomat in va han redan i bilen. Så fick en bild på hans bil iaf :)



Sen vidare tillmitt blomproblem i duschen. Va ju tvungen att ta bort den idag,så till Erikas lycka hade vi videosamtal under tiden...
Visar vart ena djuret har gömt sig

Ynkliga minen med ljud till, det är när man gör så pappa brukar komma å hjälpa. Men inte idag fick göra allt själv!

Sitter å pustar ut efter att jag har slutfört uppdraget!!!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag vill klaga på stavningen, den svenska: "jag kommer inte tyskalektioner för de"

2011-03-15 @ 20:57:33
URL: http://roadtrip2011.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0