Katastrof!!!


Igår på target hittade vi nått jättebra tänkte vi. Jag älskar mintchoklad & jag älskar M&Ms.. Så när vi hittade M&Ms med mintsmak trodde man ju nästan att lyckan va total. Men den besvikelsen jag fick när jag stoppade en i munnen går inte ens att förklara. Dom smakade hemskt och jag va så uppladdad för hur goda dom skulle va. Ni där hemma som vet hur mycket jag älskar M&Ms ni kanske förstår??
Jag är väldigt besviken....


En annan jätterolig sak. Min klocka står på 07.10 idag. Men jag ställer min svenska mobil så måste ju tänka om tiden hela tiden. Så det satt lite i huvudet när jag somna. Så vakna jag iaf när klockan stog på tio i ett, så då tänkte jag det är ju jättedumt att somna om när det är 20 min kvar. Så jag låg och kämpade emot fast än ja va jättetrött. Sen när dom där 20 minutrarna har gått så ringer inte klockan... Och vet ni varför?!
Jo för jag hade ju faktiskt kollat på en amerikansk klocka, så jag låg där och kämpade mitt i natten helt i onödan!!!
Lagom glad jag va då....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju inte den värsta katastrofen precis. Jag hade nog gillat MM med mint.

2011-03-06 @ 11:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0