La weekend


Hello

Hade ingen ork igår att skriva. I torsdags va vi iaf ute och åt etiopisk mat. Riktigt starkt va de, nästan lite svårt att känna smaken pga de tyckte jag. Men det gick i. Man åt det med fingrarna me så kul å kleta ;)



Igår så jobbade jag en timme på morgonen sen va ja ledig tills halv sex på kvällen. Så då blev det vara ute och så, vi hade ändå 25 grader varmt och sol :)
På kvällen fick jag åka och hämta Tedddyhos nån kompis sen hem för middag. Sen efter det gick vi ner på stan och köpte glass. Och där mötte vi ett helt fotbollslag med snygga killar, trodde inte dom fanns här ;)
Helt sjukt, jag har vart här i en månad. När jag kom va det snö och har snöat efter det. Igår kväll gick vi utan jackor klockan åtta på kvällen och åt glass utan att frysa.
Idag va de dock lite kallare igen, eller vi gick utan jacka men blåser lite mer idag å ligger kanske runt 15 grader. Men i solen är det skönt :)



Vi  va till Livingston mall en snabbis idag men va inte riktigt på shoppinghumör. Vi ska ut och äta pizza eller nått ikväll, sen ska vi till South Oranges high school och kolla på en musikal som dom gör. Ska bli kul å se om det ser ut som det gör i alla filmer :)


Hoppas ni har det bra där hemma i snön ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan S

Ledsen att göra dig besviken Carro, men snöade bara en sväng igår, idag har det vart strålande sol och typ 7-8 plusgrader. Nästa vecka ska det bli 15-16 plus, så de så! :D Är fortfarande riktigt avis på dig iaf, det vet du.... ;)

2011-03-19 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0