Nu skiner solen igen!! =)


Japp nu är det slut på regnet för den här gången. Solen tycker vi om! :)

Igår hade jag ingen aning om hur jag skulle jobba, förutom klockan tre och att vi hade hundkurs sen. Det var ju jättekul, inte! Hunden uppförde sig till tusen när den killen va här så han såg inte vad som va fel, DEN BITER OSS FÅ DEN ATT SLUTA!!
sen fick jag ledigt ett tag så skullehon tänka på hur jag skulle jobba på kvällen, framförhållning är inte den starkaste sidan i det här huset. Skypade lite med syster när Alison ropar på mig och frågar om jag kan börja om tio min haha.. Så jobade ändå från sex, Teddy hade sleepover här  så va ett extra barn att underhålla. Lagade mat till dom och sen kollade vi film. konstig unge som va här, han gick å rota i deras skafferi och frys hela tiden och bara åt av allt. Man kan ju säga att man är hungrig eller nått istället.
Eftersom att det var fredag fick dom va uppe länge, barnvakten va tröttast så tvingade dom i säng vid elva för då orkade jag inte längre. Skulle egentligen ha gått ut igår men eftersom jag fick jobba sen kunde jag inte följa me! :/
Gick iaf precis ner för att fixa frukost, då sitter killarna i pyjamas och kollar tv. Då har dom inte ätit frukost eller nånting för mamman ligger fortfarande och sover? Visst hörde att hon kom hem halv tre inatt men då kan man ju säga att man vill ha hjälp på morgonen me.. :p

Så jag har iaf redan gjort mer än  mina 20 timmar på dom fem dagarna som har gått, så tycker jag borde få va ledig ikväll faktiskt!!


Ska nog irritera Erika lite nu och gå in en massa gånger på hennes blogg mohahah!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHA!! Jag blir inte irriterad, bara lite orolig vem det är som är inne på min blogg såå många gånger på en å samma dag :/ LÄSKIGT!! ;P

2011-03-12 @ 17:48:53
URL: http://erikkabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0