Paket till mig, yeeeey!!! ;D


Idag har de vart en slapp dag. Gick me Casey, va hemma å vänta på att en reparatör skulle  komma och fixa värmen som är sönder. En trevlig herre va de, han hade jättekul åt att jag inte har lärt mig farenhait än, vad det är i grader alltså :)
Sen gick jag och Casey och mötte kidsen vid bussen, åt snack och gjorde läxorna. Då säger Teddy helt plötsligt, vet du att det ligger ett paket till dig utanför dörren?! Haha då har han sett det utan att ta in det, schysst! ;)
Så då sprang han och hämta det och gav det till mig. Och vilket fint paket sen då, bilder finns längre ner ;)

Jag och Katie lekte hästtävling sen. Elak unge hon hade två hästar med och jag en. Och hon bestämde vem som vann och jag kom sist, kunde väl åtminstonde ha fått kommit tvåa!!! Lite rättvist tack! ;D


fick pengar idag med, 450 $$$$$$$$$ (så ser mina ögon ut just nu alltså) ;)


Så får väl säga tack Therese & Erika (Samuelsson/Karlsson) & Jonny för ditt bidrag me! Jag blev superduperglad, just so you know!



Såhär ser numera min anslagstavla ut :)
(förklara varför  ni blundar, I don't get it!! ;))

Och mina nya gummistövlar jag köpte igår me, riktigt elegnta ;)



Och sen slutligen, jag vill veta vilka som läser för det är faktiskt rätt många varje dag!! Erika, mamma & Jossan S är väl dom jag verkligen vet följer ;) Så va lite snälla och skriv vilka ni är bara!! thanks

Kommentarer
Postat av: Stefan

Din bror.

2011-03-08 @ 06:57:33
URL: http://roadtrip2011.se/
Postat av: Erika

Haha vi kan ju inte se allt för glada ut då längtar du väl hem ännu mer.. å sen kan du kolla på oss när du inte kan sova å då ser du ju att vi ligger å sover ;)



Så tänkte vi att nu när du är sån djurvän så skickade vi med Pets, hittade ingen annan tidning som kunde ha passat bättre :P

2011-03-08 @ 07:23:00
URL: http://erikkabejb.blogg.se/
Postat av: Therese

Din syster!

2011-03-08 @ 07:23:31
Postat av: Anna

såklart jag läser, man måste ju veta vad som försigår i det stora landet i väst :P

2011-03-08 @ 08:53:17
URL: http://alennartsson.wordpress.com
Postat av: Frida

Man måste ju ha koll på läget! :)

2011-03-08 @ 09:45:39
Postat av: -

Carolina såklart!

2011-03-08 @ 10:03:23
Postat av: Mamma

Att jag läser hade du redan konstaterat.

Jag står väl i bra kurs idag kan jag tänka. Jag mailar dig

Kram Mamma

2011-03-08 @ 19:41:22
Postat av: Jossan S

Hahaha, en av stammisarna här :D

2011-03-08 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0