Rödluvan & vargen


Mamma, Paul Frank va apan, han på mina strumpor :)

Nu har vi vart på bio igen, åh shit  vilken bra film vi såg idag! Rödluvan & vargen fast den hette på engelska då. Åå den va så bra så man satt klistrad! :) se den!

Kan ju dra den händelserika dagen me, gick på promenad till down town. Köpte en milkshake med mint chocolate chip smak. Gick en liten promenad hem till Madelejnus. Gick ner och skulle ta oss en powernap. Jag hittade hennes mp3 och ville lyssna på lite musik så somna typ i sista låten innan väckarklockan ringde, bra jobbat där ;)
Iaf, klockan va ju ställd för MELODIFESTIVALEN!! som jag inte alls gillar hemma men här kändes det kul att kolla. Så iaf på med livetv på datorn och kollade. Hade swingfly och Sara Varga som favorit innan, ååå jag älskar Sara Vargas låt fast det var bra att  den inte vann. Men iaf mitt i Swingflys framträdande stänger datorn av sig och går inte att starta igen!!! Så vi låg där ett tag, sen på med löpstegen hem till mig istället för att kolla men då hade vi missat alla som sjöng. Kom precis tills juryn började dela ut poäng så fick se rätt mycket iaf.
Ner till en diner och åt middag, sen bion. Starbucks på vägen hem och nu ligger jag helt död. Känner mig bakis, vilket jag inte  alls  är. Först körde jag på att jag va sympatibakis, men Madde hade ju inte druckit igår. Så slutade med att jag va sympatibakis till en som inte hade druckit! :p

Alison hade en kompis här hemma när jag kom, som långt tillbaka kommer från Sverige. Och hon tyckte det va så kul att träffa mig, dels  för att jag har samma namn som hennes mamma ;) och sen hade hon träffat min syster för hon bodde två hus härifrån förut. Och alla jag träffar här som har träffat Therese säger att vi pratar precis likadant och är så jättelika, men nej det är vi inte!!:p




Kommentarer
Postat av: Therese

Hej

Vad var det för kompis som Alison hade där? Du såg mer av melodifestivalen än vad vi gjorde här hemma jag och Erika såg poängen från folket och vinnarlåten resten missade vi.

2011-03-13 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0