St. Patrick's day!!


Igår va vi in till Hoboken och kollade på en St. Patrick's day parad. Allt är så extremt här när det är sånna saker, men kul å se! :) St. Patrick's day är egentligen den 17 mars men dom firade de igår. Förmodligen för att den riktiga är på en onsdag, då kan dom ju inte va ute och dricka ;)








Sen jobbade jag på kvällen, Katie va hos grannen på sleepover så va bara jag och Teddy! vi hade en riktig myskväll och han va en ängel :)
Först kollade vi film, sen åt vi pizza. Sen la vi pussel över USA med alla delstater. Första gången kollade vi på locket, sen plockade vi bort alla delstater så fick han försöka utan fusk och ungen är ju grym! Jag skulle inte kunna  sätta ut alla våra landskap på rätt plats å då hade inte vi lika många som dom har. Fick hjälpa han med två stycken bara, så väl godkänt på den! :)
Sen badade han, borsta tänderna och hoppade ner i sängen utan protest.
När han låg där i sängen så sa han jag är inte trött så jag kommer bara ligga här och kolla. Du kan komma tillbaka  om 20 minuter jag kommer ändå bara ligga och kolla. Så  jag gick iväg och kom tillbaka och han sov stenhårt han, sånna snälla barn vill jag ha varje dag!! :)

Nu blire duschen så hoppas jag på att Madelejnus har skrivit att hon har bil när jag kommer tillbaka, isf blir det shopping idag... Woop woop!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0