The bachelor


Idag  har de vart en seg dag. Upp och börja jobba 7.30 gick med barnen till bussen sen vidare med Casey. Hem svira om lite snabbt och knatade iväg till gymmet. Sprang en halvtimme där, orkade ingen styrketräning idag så gick hem istället. Käka lite vattnade blommorna och så. Väntade på Alison som skulle va hemma tolv men halv ett hade hon inte kommit så gick ut med Casey igen och skickade sms till henne. Hon hade kollat helt fel så hon vart glad för de me Casey så slapp hon stressa hem.
Skulle vattna stora blomman på min våning idag så då brukar vi ta in den i duschen. Så när jag höll på å ta bort dåliga blad så ser jag hur två stora äckliga djur sitter å blänger på mig. Sånna jag hade på mitt rum förut. Så på me vattnet för att eliminera dom. Dom hamnade på rygg så tänkte att jag hade vunnit. Men sen såg jag att dom levde :S så kan  ju meddela att blomman står kvar i duschen. Antingen får jag bita ihop och flytta på den medvetandes om att djuren är där eller så får jag gå smutsig resten av tiden här...

Nu är det dags för the bachelor, är stora finalen ikväll! Hoppas HOPPAS han väljer som jag tycker. Emely är mycket bättre än Chantal O. Haha ni har ingen aning om vilka dom är för den här säsongen går ju inte i Sverige nu..:p


Grattis igen pappa! Fast hos dig fyller du inte år längre men hos mig gör du de!! ;)

Föressten, Teddy hade väldigt ont i halsen så han kunde inte äta sa han. Så kom deras pappa hit som är doktor så han kollade i hans hals. Och sa att då får han gå å lägga sig tidigt ikväll, de onda i halsen försvann väldigt snabbt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0