Torsdag


Hej hej!
Igårkväll gick vi till gymmet igen, kanske inte va de seriösaste besöket där! Spran i 20 min och körde lite annat. Fick agera personlig tränade åt Ashmika, hon vart mer peppad då ;) sen satt vi inne i rummet där man har klass, man får hänga där när det inte är nått som hålls. Så vi stretchade och lekte runt i en halvtimme haha  kul va de. Sen gick vi till Dunkin donuts för att väga upp träningen ;)

Idag va det upp till halv åtta som vanligt, gick till bussen och vidare med Casey. Sen hem ett tag, vi satt ute i solen ett tag. Sen upp till hundparken och gick runt där ett tag, riktigt skönt! :)
Nu har jag ledigt till fem, jag och Teddy ska hänga då medans Katie är på ridlektion. Jag skulle egentligen ha kört henne och sen haft barnen hemma hos Thad för Alison skulle ha en dejt här hemma. Men den vart inställd så då skulle hon köra. Skönt de för jag har aldrig vart där så skulle fått litat på GPSen annars. Men Teddy måste bli glad för imorsse när vi gick till bussen gick han å sparka på en sten. Så jag frågade om han tyckte om å spela fotboll vilket han sa att han gör. Så då sa jag va bra då kan vi göra det nån dag.. Då kolla han på mig lite besviket och sa "Katie ska rida ikväll va? Då kan vi ju inte spela" Haha här ska allt hända på direkten :)





Ska iaf ut och äta middag ikväll, etiopisk mat tror jag att det blir. Tror det blir jag, Madelejnus, Ashmika, Angie & Lina. Lina har jag aldrig träffat, hon bor tydligen både här och i Californien för att hennes värdpappa reser så mycket.. Schysst deal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0