Träna träna träna


Ouch min kropp! Den är inte van med den här träningen, det känns de!
Idag blev det 15 min powerwalk till gymmet, 30 min på löpbandet, 15 min styrka, 15 min powerwalk hem igen. Ser nog rätt roligt ut när jag  går numera, men det försvinner väl förhoppningsvis om några dar :)

Min värdmamma är allt bra rolig ibland. Vi pratade om mitt gym igår och om personliga tränaren. Så frågade hon om det var en tjej eller kille så jag sa kille. Då fråga hon om han stötte på mig men det gjorde han inte så jag sa nej. Då kollade hon jätteroligt på mig å sa "is he gay?" hahaha gud vad jag skrattade... :)

Barnen var änglar igår med vet inte vad som hände. Elektronik ska va avstängt senast halv tio vilket dom brukar använda tills klockan slår halvtio. Igår låg båda i sängen med allt avstängt redan klockan nio, snälla barn tycker vi om! Sen somna dom på tio min så jag hade en lätt kväll = jag kunde gå å lägga mig å sova tidigt..


Nått som är bra med träningen är hur mycket mer jag har börjat äta. Det fick jag bakslag på igår på invägningen. Att jag äter för lite. Jag är ju ingen frukostperson men när jag tränar blir jag ju jättehungrig. Så fick i mig vindruvor, flingor & mjölk + två rostade mackor med stekt ägg på när jag kom hem idag. Åå jag är egentligen fortfarande hungrig men ska hålla mig till lunchen nu :)

Snart är det dags att dra på sig gummibootsen och gå ut med Casey, det regnar lite smått här kan man säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0