Victoria's Secret


Nu har jag och Casey vart ute i regnet, UUUSCH va blöt jag är!! han me för den delen ;)

Såhär såg vi ut idag, taggade som fan för regnet!!!!
 
(hoppas att alla har förstått att om man trycker på dom små bilderna så blir dom stora)


Vidare till Victoria's Secret, som alla säkert har förstått så älskar jag deras underkläder rätt bra! Men dom har faktiskt  annat som är väldigt grymt me, hela affären är ju som ett himmelrike!! :)
Iaf, jag har börjat köpa smink där och det är riktigt bra samtidigt som det är riktigt billigt! Sen har dom ju även duschcreme, lotions, parfymer allt möjligt! :)
Här är lite vad jag har köpt (inga bilder på underkläderna ;))


Hudlotion som luktar vanilj


Lite olika smink, deras läppglans är perfekt!


Hårserum som luktar väldigt gott!


Som parfymer ungefär, finns i en massa olika dofteroch kostar typ 50 kr, perfa!!


Nu ska jag gå ner och dricka varm obo'y som mina svenska änglar har skickat hit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0