Äpplet


Vart en sväng in till New York på kvällen idag. Hade lovat Mika att följa med in för att möta hennes kompis som ska vara här över helgen. Dessvärre så missade vi tåget in, eller inte direkt missade. Vi va sena, inte jag men fröken på Raymond street är alltid sen. Jag kom till henne 6pm, då kom hon precis ut ur duschen. Vi skulle gå 6.10. Tre timmar innan hade hon sagt jag går och duschar nu men hade fastnat framför en film och facebook såklart! Men hon va stensäer på att det både gick ett tåg 6.33 och ett 6.46 så vi siktade in oss på det andra. Och ja det kom, bara det att det inte gick till Penn station. Haha hon har bott här i 1 år & tre månader och trodde helt seriöst att det kom ett tåg till Penn och ett till hoboken på varje tid det stog.. Efter det tog jag hand om tågkartan ;)
Så vi satt där själva på stationen och väntade.. På ena bilden ser man lite av mitt hår iaf, nu ska jag sova godnatt!

Ensam Mika på tågstationen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0