Heeeello


Shajse vilket oväder det är här alltså!! Storm, ösregn och åska. Kan man duscha när det åskar?

Iaf, igår var jag sådär sjukt irriterad igen. Hade barnen från 3. Klockan 6 skulle dom va på en sak med pappan. Så jag hade packat ihop alla saker. A sa att jag skulle påminna han om det så sa åt han hör av dig när du är på väg så jag har barn och väskor klara så dom bara kunde hoppa in i bilen. Tiden den gick, vid sex hade han inte ens hört av sig. Tjugo över sex ringde han och sa nu åker jag från jobbet är hos er om en halvtimme. Så hade dom klara till tio i sju, tjugo över sju kom han. Satt ännu en gång när jag har planer har jag bara fått suttit och vänta ut att han ska komma. Dom missade hela altet med dom skulle på vilket barnen hade sett fram emot.

Min mamma är härligt hög för tillfället med, hon har berättat väldigt mycket för mig sen igår, undra om hon kommer ihåg allt haha. Fick gå upp tidigt imorsse och åka och fixa medecin till henne för den hade hon lyckas tappa ur väskan på väg från sjukhuset. Rätt snällt på min lediga lördag. Hon ville bjuda mig på middag ikväll som tack, eller aa asså hon sa att jag och Ashmika kunde gå ut och äta så skulle hon betala för det ;)
Frågade om hon ville ha ut mig ur huset för att Don kanske skulle komma förbi, då fick jag som svar "no!!!! omg no!!!! no one can c me!!!!! :)" haha vi är så lata, ligger i varsitt rum och smsar istället för att prata med varann :)

Nu ska jag på bio med Ashmika, vi va på bio igår med. Då såg vi Soul Surfers, den va bra för man visste att det var en san historia! Lite tårar kom det också, sevärd!
Ikväll ska vi se Arthur, återkommer om den är bra eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0