Here I go again...


Japp gick ju bra det där med att skriva. Har inte haft nån lust till det över huve taget :)

Blev iaf inte sjuk, bara lite hängig i några dar. Bryan dödade även mina ben, kunde helt seriöst inte gå/sitta/böja på mig på flera dag. Vilket har roat alla andra rätt bra!
I lpördags va vi in till New York och kollade på ett stort kuddkrig. Alla läser på college den här helgen förutom jag och Ashmika. Så vi åkte in tidigare än dom slutade och satte oss i ett fönster i en affär och kollade. I tre timmar höll dom på helt vilt, flög fjädrar åt alla håll och kanter!


Efter det gick vi runt lite, gick till den svenska lösgodisbutiken. Riktigt gott va det! :)
Vi stannade till på Carvels när vi kom tillbaka till S.O. Jobbigt att personalen känner igen och vet precis vad man vill ha. Frågade även vart jag hade gjort av barnen den kvällen. Fick lova att komma in lite oftare när det blir bättre väder eftersom jag inte kommer va här i sommar.

på söndagen tänkte jag och Ashmika att vi skulle va duktiga å gå till gymmet. Gick sådär va, vi va dit men inte så helhjärtat skulle man kunna  säga. Sen åt vi lunch på dinern, smockat va de där! Men vi skrattade så vi satt dubbelvikta för det.. Erika Ashmika är som en sydafrikans verision av dig, så jag inte tappar stinget lixom måste jag hålla kvar vid hur  jag egentligen är ;)

Fick även rycka in och jobba på söndagskvällen. Om min mamma skulle berätta för pappan att hon dejtar kanske inte kaoset skulle bli när dom säger fel tider till varann..:p
Bröt även en nagel igår så måste gå och fixa det. Ska nog ta bort dom ett tag så det får vila. Men dom ska dit sen igen!! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha skönt att du har hittat en "mig"

2011-04-04 @ 19:07:25
URL: http://erikkabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0