Joråsattevaheterde


Hej hej!
Det är dödligt varmt här, eller inte jättevarmt egentlgen typ bara 90 farenhaitare hur mkt de nu e? Men det är så kvavt så man tror man ska rinna sönder.
Igår jobbade jag bara till halv nio på morgonen för min mamma sa att hon ville använda mig mer i slutet av veckan men så sa hon inget mer. Sen när jag kom hem på kvällen så sa hon "juste jag har glömt att berätta, jag åker till Florida på torsdag och blir borta fem dar" jaha det va där hon behövde mig ;) Jag bara älskar att börja 6.45 och jobba riktigt långa och fina dar ;)
Den här gången får jag iaf ha bilde så de va ju schysst. Pappan ska ha dom på nätterna, fast A vill inte att dom sover där men jag måste ju få ha ett liv me. Men sen skulle han ha dom lördag & söndag, lite väl mkt så jag måste hjälpa han på dan på lördan. Förstår mig inte på dom här.
Idag ringde A mig me och sa att hon hade ett probem. Jag va ledig 1-3, men såhade dom ringt från Katies skola och sagt att hon inte mådde bra. Och A hade ju planerat en lunchdate med en kompis så då undrade  honom jag kunde ta hand om K åt henne. Sen va hon inte ens hemma till 3 så fick lämna K själv hemma vilket inte är nån hit. Men va tvungen att hämta grannbarnet Elizabeth i skolan. Mkt va de, när vi köpte glass sa glasskillen att jag va den sötaste barnvakten i South Orange så fick glassen gratis, valde tydligen hans favoritglass me :p
Det ända bra va väl att A sa till mighär hemma "get your freaking bikini on, she can be in bed by herself" så fick betalt för att ligga och sola. Behövde bara kolla till lite ibland. Gjorde en klassiker me ochtänkte det är molnigt så solen tar inte. Jo det gjorde den!!!!:p

Nu ska jag jobba igen, e aptrött men har hela kvällen kvar. Jippiejippiejeeeeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0