Onsdag!


Nej mamma jag va inte så uppåt där, va sjukt kissnödig faktiskt! men jag vill kunna styra mitt eget liv :)

Idag var jag på gymmet och svettades, första gången på ett tag eftersom jag fick träningsförbud förra veckan. Men nu är det bara på't igen! Efter det ringde Ashmika så gick över dit, vi pratade en massa som vanligt lekte me andypandy (hennes treåring) sen hämtade vi hennes sexåring i skolan. Åt snack, gjorde läxorna occh pratade lite mer. Andy ska komma på min födelsedag, stiligare dejt får man ju leta efter! ;)
Andy va så söt när vi gick till skolan. Han va lite sjuk så han fick åka vagnen, men direkt sträckte han ut handen så han kunde hålla i min hand under hela tiden, så vi bräddade trottoaren rätt bra :)

Nu ska jag snart börja jobba, eller aa om 20 min.. Så ska slöa den lilla tiden jag har kvar.. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0