15 timmar kvar...


Idag va sista dan på jobbet, kändes inge konstigt alls förutom att jag va galet bajstrött. Måste sova mer på nätterna för att funka :)
Mår även som ett as skulle man kunna säga, feber och ont i huvudet. Citodon är en fin vän just nu. Så aa jag kämpaar på med helt glansiga ögon och kollar på sängen hela tiden för den ser så sjukt skön ut, vill bara krypa ner. Renbäddat kan va det bästa som finns. Men den är inte bäddad för mig längre...:( Min prinsessäng, är inte min längre. kommer sakna dig, du är sjukt skön! som gjord för min rygg :)

Har ett väldigt problem, hur många par skor ska man ha me sig? tänkte först att jag bara ska åka i vinterskor och packa ner mina converse and that's it! Men undra om jag klarar mig, vill ju inte behöva känna mig tvungen att köpa nya skor där borta...:p

Hade lite hejdå med Emelie igår me, först fick jag hämta ut henne hos polisen som den bråkstake hon är ;) över till Antep och hämtade pizza som vi åkte hem till mig och åt. Fick en present me, två ramar me kort på oss som jag kan ta med mig. Ena ramen saknade dock ett klipps, den ligger på en sthlmsbuss haha, klarar mig nog ändå ;) Åh ikväll kommer Erika hit och äter middag, sen ska vi tydligen åka tåg till rimbo tyckte hon eftersom båda har bil. Undra vad det blir för mat, jag är då inte sugen på nånting...




Emelie det finns många bilder på oss, men aa på ett usb-minne kan va ett hett tips ;) vi får fixa mer på oss när jag kommer hem, du vet med nya kameran har ju redan planerat haha :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vadå när du kommer hem? När jag kommer och hälsar på då? ;)

2011-02-17 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0