Brownies!


Hejhej!
Idag har jag vart in till huvudstaden och fixat mig en körkort, å skojja inte att det är stort. Ett halft A4, ska man ha en extra väska med sig bara för det eller?! ;D Köpte även pressenter till kidsen, Katie har ju kalas den dan jag kommer, och känns lite taskigt om inte Teddy skulle få något me då :)

Var även till bror och hans familj innan och fikade lite, samt fick bilderna som ska skickas in. Har ju gått över ett år sen jag opererade mig nu så då ska det in till försäkringsbolaget. Hoppas det går bättre den här gången, sist sa dom bara att jag va tvungen att göra något åt det..


Nu bakas det för fullt här hemma, after eightbrownies. Hoppas dom blir bra har missat ta tiden, oooopsie! ;) Ska ju ha fikadejt här ikväll med en massa sköna brudar!

Dagens kändisspot blev: Bobby. Ni vet bögen från Linda Rosing tjossan, han som har en egen hårserie. Aa inte mycket att hurra för. Han lät lika gay när han prata som han gör i tv..

Kommentarer
Postat av: Jossan S

Det var supergott och gulle dig som fixade utan mint till mig, även fast mintbrownisarna var riktigt goda! :D

2011-02-15 @ 22:47:45
Postat av: Erika

Man kan ju säga A5 också, det funkar ;)

2011-02-16 @ 17:57:55
URL: http://erikkabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0