Monday morning


Igår vad det mysfika här hemma! Nästan alla tog sig hit, va bara Emelie som saknades.. Vi hade en massa tända ljus, drack massor av te och fikade tills det kom ut genom öronen i stort sett. Mina browniesar va omtyckta! :)
Fick en liten present av Josephine me, amerikanskt godis så jag skulle känna mig hemma när ja kom dit, tack så mycket! :)

Ikväll blir det träffa Emelie, vi ska äta nyttigt (pizza) ;) Hoppas hon kommer hem i bra tid bara, igår hade de tagit två timmar för stackarn att åka hem, + att nån hade kört in i hennes bil så det var dubbelt synd igår!

Det känns som om jag inte har tillräckligt med tid just nu, är så många jag skulle vilja hinna träffa men som jag inte kommer kunna göra!
Imorrn blir det först jobba sista passet, säga hejdå till alla där. Hem i racerfart och göra klart det sista + hämta alla mina saker. Tillbaka till Rimbo för middag med min Erika, kanske bjuder in dig me Jonny om du läser det här ;)
Sen hem till mamma och pappa, umgås lite med dom och sova där sen. Så behöver jag inte gå upp riktigt lika tidigt som om jag skulle va i Norrtälje :)

Jag har tappat bort kamerasladden lägligt nog, ska leta som satan idag. Så inga nya bilder blir det här. Jag ska försöka köpa en ny nästa vecka men kan ju ändå va kul att ha den gamla sålänge..


Lyssna föressten på Melanie Fiona - Monday morning (Acoustic Version)
Jag kanske är efter men den versionen är riktigt bra! ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh men Carro, att jag inte fick med den bilden också!

2011-02-16 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0