Reeeeegn!


Shit vad det har regnat idag, och blåst!! ligger runt två grader så känns typ som om det är höst. Bra iofs för är inte så mycket snö kvar. Men gissa vad den här smarta tjejen gjorde då, jo hon trottsade vädret och gav sig ut och sprang (?)... jag som aldrig ens brukar göra det hemma. Men så skönt det var om man tänker bort vädret. Sitter man hemma tänker man bara, nu kunde jag bara springa bort det som kändes jobbigt. Vart bara typ en halvtimme man ska ju inte gå ut för hårt. Men på slutet pressade jag mig själv till max!! Ska bli en vana det där, funderar även på att börja gymma på samma ställe som Madelejnus. Det är ett tjejgym, jag som jämt får fullt upp med att spana på allt och alla kanske skulle behöva det. Det är ju inte samma gym som Alison jobbar på då men det spelar ju ingen roll, tykte det kunde bli våran nya kvällsvana istället för soffan och film ;) är man två så kan man ju peppa varann, inte lika lätt att banga ur då heller, ellerhur Emelie?! du vet ju hur bra jag är på det där med diciplin på att ta mig till gymmet ;)

Har sorterat lite bland mina kläder me, packat upp ur påsarna och så. Håller även på att tvättar nu, bra det där med torktumlare. Hoppas den gör helt torrt för jag la nämligen i mina sovkläder :)


om 50 min slutar min kompis jobba me, då ska vi åka och handla och göra thaimat sen! lär ju bli soffa och film sen me, imorrn ska vi nämligen ta oss till ett outletmall! lite mera shopping alltså, aj ajjj för min plånbok ;D


Jag vill åka och bada me, iofs bara för att få testa min nya kamera men ändå! lite kallt ute nu kanske för att göra det!! Nu ska jag måla naglarna så jag är fin tills hon ankommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0