Skotjuv


Vilken chilldag det har vart idag då, inte för att jag har gjort så mycket dom andra dagarna heller men. Tror inte dom jag har pratat med idag förstår hur glad jag är över att skype funkar!!! Allt kändes så mycket bättre att få höra rösten på den man pratar med, få höra hur nån skrattar på riktigt när man pratar, guld värt! :)
Blev rätt många timmar på det där idag, men hade ju ändå inget vettigt för mig medans Madelene jobbade.

Vet inte vad jag ska säga om hunden, mer än att jag officiellt inte tycker om den! Idag skulle vi gå och möta Madelene som vanligt, då tar hundjäkeln min ena sko och springer iväg med den ut i snön och plöjjer runt som fan. Tur för mig så hade inte Madelene långt kvar så fick stå där på ett ben och vänta, men den ville ju inte ge tillbaka skon. Utan sprang runt på tomten med den i munnen. När jag väl fick tillbaka den var hela skon full me snö. Kändes inte så lockande att dra på den då för en promenad, så upp och hämta conversen. Trodde jag skulle förfrysa tårna under den promenaden, inga bra kvällsskor när det är kallt ute. Tror jag måste köpa nya skor så jag har nått att välja på om det här skulle hända igen ;)

Vi va iaf på väg, sen hem hit och åt korv, riktigt starka korvar dessutom! Sen åkte vi ner och köpte tågbiljett till mig för imorgon, och sen in på Starbucks för au pair möte. Jag hör ju egentligen inte hemma där men Madelenes LCC sa att jag var så välkommen på alla deras träffar och saker dom skulle göra :)
Sen hem hit och kolla på film som dom andra kvällarna, rätt glassigt att ligga där i varsin soffa under filtarna.. :)

Nu ska jag sova stort äventyr på g imorgon, då ska jag in till NEW YORK!!! finally ;)

En liten bild på hur min söta lilla Zippy får i sig vattnet, det är det ända sättet han dricker på. Kommer lixom och hämtar en när han är törstig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0