Sommar!


Lyckades inte somna om idag efter att jag vaknade halv sex. Så nu har jag vart duktig, gick ner och tränade istället! :) Får sota lite nu efter för fick rätt ont i ryggen, där jag alltid får ont när jag jobbar. Måste tränas upp det där!
Åt lyxfrukost me, kändes som om det var sommar  när jag åt, ni ska få se en bild på varför ;)



Jordgubbar, hallon, blåbär & vindruvor. Det är sjukt mycket smak i bären här så det smakar verkligen sommar! :)

Kom även på att jag glömde visa bilder från understa våningen. Inte för att det är så mycket att se därifrån men, jättestökigt är det iaf. Sen finns det även tvättstuga och så men det kan ju va bland det tråkigaste som finns så inga bilder på det ;)


Nu blire dusch och släppa in hunden som är ute och leker i snön!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan.

Tänk att det sitter i så länge tidsförändringen. Här hemma är det fortfarande kallt!! De har lovat att det ska ändra sig fram mot torsdagen, mildare men mer snö.Vilken härlig frukost!När jag ser den kommer sommarlängtan än mer över mig. Tänk när jag kan plocka alla bär igen...Det verkar nästan som om du har gått in i den amerikanska hemmafruns tillvaron, shoppa, åka bil till allt och ta hand om hunden. Ja, så ett litet motionspass mellan.Det är till att ha det bra!



Kramar mamma

2011-02-22 @ 19:31:29
Postat av: Mamma

Hejsan.

Tänk att det sitter i så länge tidsförändringen. Här hemma är det fortfarande kallt!! De har lovat att det ska ändra sig fram mot torsdagen, mildare men mer snö.Vilken härlig frukost!När jag ser den kommer sommarlängtan än mer över mig. Tänk när jag kan plocka alla bär igen...Det verkar nästan som om du har gått in i den amerikanska hemmafruns tillvaron, shoppa, åka bil till allt och ta hand om hunden. Ja, så ett litet motionspass mellan.Det är till att ha det bra!



Kramar mamma

2011-02-22 @ 19:32:12
Postat av: Mamma

Såg att mina kommentarer kom två gånger, det var ju inte meningen.

2011-02-22 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0