Varför?!


Varför har jag så jäkla mycket kläder för?! skulle jag bara haft ett par byxor och en tröjja skulle allt det här ha gått på en pisskvart, men icke!

Jag känner fortfarande ingenting att jag ska åka, när kommer den känslan egentligen? Kommer iaf ha fullt upp tills jag åker så det känns bra :) Då kanske jag kommer va riktigt slut på fredag så jag sover på planet, för det ska ni veta att nio timmar för mig själv är ingen lätt match när man är mig. Vem ska jag prata med lixom?!

Nu ska jag fortsätta med allt, later!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Och den här!?! Jag tyckte ju att jag satt och letade igenom hela datorn efter bilder på oss som jag kunde framkalla! Undrar vart de här gömde sig.. på når usb-minne kanske??

2011-02-16 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0