Woop woop!!!


Wiiiiie det funkar för mig att prata skype nu, åå allt hörs väldigt bra dessutom. Bättre än när man pratar i telefon!! ;D

Så alla gå hem från jobbet och logga in å prata med mig istället!! eller en i taget vore bra blir så stressad när fler ringer samtidigt och man måste välja.
Idag har jag iaf hittills pratat med Jonny, och sen med bror som hade högtalaren på så syster, Max & Milo va i bakgrunden dom me :)


Nanananaaa jag dödade ett djur idag, 1-0 till mig! har ju stört mig på den jäkeln sen dag ett, på nättterna surrar han runt, kan (kunde) inte anpassa farten när den flög så drog bara rätt in i sakerna..
Så idag kröp han på min kudde, då tog ja mobilen å sa "dööööö ditt äckel" och drog iväg han in i väggen och ner bakom byrån. Sen hittade jag han krälandes på golvet så tog jag upp han i en pappersmugg och ner i toan sen va de byebye! Jag är inte en elak person egentligen, men smådjur är lite crepy, stora djur med. Jag är ingen djurmänniska helt enkelt. Förutom katter, dom är söta :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Me like skyyyyype!!!

hihihhiihhi

Hoppas du har skoj i NY, glöm inte att kila in på Forever21. Man blir allt sugenpå att hälsa på :)

By the way...Lite crazy att man fika vänta i luren medan du sprang på toa....precis som när du är i Sverige ;)

Hur ska du klara av den stora stygga hunden då lini..... ;) Den når ju ända till midjan på dig.. lääääskigt :) Du får tänka att den är mindre än Elles hund iaf ;)...tur att du är van med katter iaf.

På tal om katten hur känns det att ha fått en ny sängkompis? är han mjuk och go?....med den långa ludna svaaaaannnssseeeennnn.....

See ya later aligator!

2011-02-23 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0