Lite fortsättning...


Ja sist slutade jag i China Town. Blev iofs inte så mkt mer den dan. Vi åkte hem, jag hoppade av här i S.O och syster satt kvar till Sammet för att träffa Ivette.
Jag jobbade på kvällen, helvetteskväll dessutom för Katie va värre än värst. Men bara bita ihop...

Igår så va jag då och träffade Bryan, vi gjorde lite tester då och allt såg väldigt bra ut. Blodtrycket låg bra och sen räkna han ut lite saker och man kan ligga på tre olika nivåer. Jag ligger på nummer 3 vilket är den bästa. Vilket betyder att jag verkligen kan pressa mig själv när jag springer och så. Fick ett bra springschema med intervaller och så som jag kan köra efter :)
Sen efter åkte vi till Jersey Gardens. Blev en massa shopping där me, kan visa bilder på lite saker... :)




Idag va de gymmet som gällde hade även fixat ett frikort till Therese så hon fick me va där å svettas lite :)
Sen har vi färgat mitt hår idag me, hade en hemsk utväxt.. Har lite dötid nu, sen ska vi leka me barnen när dom kommer hem. Katie har även ridlektion idag så vi ska köra dit sen om vi hittar :p
Nu ska jag torka mitt hår!!

Igår kom föressten snön tillbaka IGEN!! Sen så började det åska och blixtra, och världens hagelstorm. Samtidigt som jag för första gången i mitt liv körde på en sexfilig motorväg, inga problem!


Juste!!! Igår fyllde världens sötaste finaste lilla Milo 1 år!! GRAAAATTIIIIS!! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Såg han i tidningen igår! Jätte söt bild! Har klippt ur den å hängt den på kylskåpet så att ni kan få se när ni kommer hem!!

2011-03-24 @ 21:50:33
URL: http://erikkabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0