Lyxfällan, hjäääälp!! ;D


Usch fy blää jag kan inte hålla i pengar!!
Jag och Alison skulle egentligen ha tränat imorsse men jag kände mig inte fit for fight imorsse så gick upp och sa att jag inte tänkte följa med. Hon stog där som ett vrak och sa att det tänkte inte hon heller, hon hade nog druckit några glas vin för mycket kvällen innan så hon tänkte gå och lägga sig en timme till. Men hon skulle inte iväg förens tolv så hon tyckte jag skulle åka till ett mall. Så jag slängde  på mig kläderna och åkte iväg till Livingston.
Och det går ju inte att INTE göra av med pengar, speciellt inte när dom har Victoria's Secret där...:s



Hem sen iaf och ut med Casey, plockade ur diskmaskinen och bäddade sängarna. Jag vet inte om jag ska göra dom där sakerna, de stog bara med första dan. Idag stog det bara Casey men hon har inte sagt nått om att jag har gjort det varje dag. Esch tar ju inte sån lång tid iaf!! :)

Sen på kvällen åkte jag och Madelejnus och käkade pannkakor, sen åkte vi och tanka lite och sen till kära lilla Target. Och där shoppade vi loss igen!
Hittade lite värktabletter å så där så ska se om dom är bra. Dom hade nämligen storpack på migräntabletter till ett väldigt bra pris. Så bara och hoppas på dom där för då vet jag vad jag kommer köpa med mig hem!!!



Nu ska jag sova, måste upp redan kvart över sju imorgon och knata till bussen med kidsen och vidare med Casey. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0