Spidergerbail


Haha bro, man kan glömma ord! Mitt tangentbord är lite knasigt.. Svenskan är det inget fel på ;)


Idag har det vart en lång eftermiddag, skulle bara jobba halv fyra till halv sju så skulle pappan komma å hämta dom sen. Men han skulle tydligen på möte så jag har dom fortfarande..
Stödläraren va här idag så jag hade bara Teddy vilket är lite roligare om man får jämföra. Vi lekte först vanlig kurragömma, sen med walkietalkies i hela huset. Efter det blev det poke, eller jag fick han tillslut till att säga kull "kulla" fick han de till:) Teddy är så söt varje gång han ska säga svenska ord..

Vi lekte även med Honeynut, istället för spiderman blev det spidergerbail.. inte illa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0