Jag <3 Bryan


Haha ja Bryan va mig en skön kille, tummen upp för han!!
Vi började med invägning å allt sånt där scaaary! Fick ut en hel lista på allt. Mitt BMI låg väldigt bra mellan vad som anses som hälsosamt. Dock dricker jag för lite vatten, det ska ligga på mellan 55-65 % och mitt värde låg på 52% så fyra stora flaskor per dag tyckte han så jag inte blir uttorkad när jag börjar träna. Dock tyckte han att jag skulle dra ner lite på det efter 5 pm annars skulle jag ha skyttetrafik till toan under natten haha..
Jag har även 9% för mycket fett som jag kan träna bort, hårdkörning nu!! ;)


såhär taggad skulle nog Bryan ha velat att jag va när jag kom dit


Men det var jag inte, träningsvärk från igår jotack!! så jag & Casey kände mer såhär vill vi ha det


Nu blir det duschen, jag ska nämligen få åka till ett köpcenter sen woop woop!!
Eller Alison sa du kan ta bilen mellan ett å fyra, så då sa jag släpp inte iväg mig till ett köpcenter då skrattade hon bara å sa vi får väl se..;)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Woop Woop!

Du ser ju ut dom en riktig sportig människa ;) Duktigt och träna....men det är skönt att slöa med :D

Du kommer snart vara en riktig hundälskare! Du å doggen är snart bästa polare om det fortsätter i den här takten!

2011-03-09 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0