Köttning på G!!


Kidsen här är rätt söta alltså! Igår när vi satt å åt middag å pratade så säger teddy helt plötsligt, "mamma, det heter ju tvillingar när dom är två, trillingar när dom är tre. Men vad heter det när det är fyra stycken?" Från ingenstans kom det, Alison svarade och sen fortsatte han nöjt att äta. Sen vart jag tvingad att prata svenska, och oj vad dom skrattade. Vi låter tydligen rätt roliga!! :p

Idag gick jag med dom till bussen och sen vidare med Casey. Va till ett gym och vart medlem me, så nu ska de köttas!! ;D

Biffen innan gymmet ;)
Casey ute i solen, snodde min vante gjorde han me!
Såhär glad va jag av att behöva sitta och vänta på den...

Sen till ett annat problem, jag bara väntar på att jag ska ramla omkull totalt nån dag. Dom har ju inte så bra trottoarer här, det är typ 1x1.5 stora cementblock som inte alltid sitter ihop så bra, såhär kan det t.ex se ut..


Och med tanke på att det är sånhär klass på husen här så åker ju blicken åt sidan rätt ofta.. Jag skulle vilja bo i dom alla så kommer få flytta många gånger jag!!





Nu ska jag gå å vattna blommorna, hejdå!! å tack ni som skrev vilka ni va, va dom jag misstänkte redan som trädde fram ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0