Busy night


Usch vad trött jag är! Tar på krafterna att leka med barn.
Vi började med att göra klart deras läxor, bra träning för mig med när det är skrivläxor och grammatik. Sen lekte vi lite med alla hästar, åt, lekte ännu mer med hästarna. Jag råkade säga att jag kunde göra flätor så gissa vem som har fått suttit och flätat manen och svansen på alla hästar i lekrummet?! 

Sen började den roliga kampen att få in dom i duschen. Katie hatar de inte så mycket men ville hellre leka så tog väl ca 20 min att få in henne. Ted däremot, FURTIOFEM MINUTERS KAMP!! shit pommesfrites alltså, han va under sängen,under mattan ett tag med. Vägrade hoppa in i duschen för det va de värsta han visste. Sen efter allt slit och brottningsmatcher och duschen är klar så ska han borsta tänderna. Men vänta då finns det något han faktiskt hatar mer än att duscha och det är att borsta tänderna. Så in under sängen igen. Hade lite tur då för deras pappa kom förbi så har släpade in han på toan och tröck in tandborsten i stort sett, sen släpa han in honom till sängen medans jag läste en bok för Katie. 
Skulle gå in och titta till Ted sen då kollar han på mig och säger: "Tro inte att jag är trött för att jag ligger här, dom tre värsta sakerna jag vet är duscha, borsta tänderna och sova. Så jag tänker inte sova!!" Tio minuter senare sov han :)

Skulle slutat klockan nio idag, kvart över tio kom min värdmamma hem.. lite övertid där kanske:p
Men hon var så fnittrig när hon kom hem, undra hur många glas vin det hade åkt ner där. Ett svepte hon  redan innan hon gick ut och åt middag. Men hade iaf vart en kille på det stället som hon hade spanat in i över ett år som hade kommit å satt sig vid hennes och hennes kompis så nu skulle hon ut på dejt på lördag. Gissar att jag inte har ledig helg...:p om de inte e pappans helg kan man ju hoppas på ;)

Nu ska jag sova :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0